Less...

Hej alla glada och icke glada!
Sitter för tillfället hos mamma och hostar sönder.. Har dragit på mig en förkylning som vanligt :( Har egentligen inget speciellt att dela med mig av, tänkte bara skriva lite. :)
 
Jag är fett less på å va forever alone! Vill ha en pojkvän officiellt! Och om du som inte vill vara officiell läser detta, känn dig träffad! Blir så depp av alla som skriver hur lyckliga dom är med sin kille och hur mycke kul dom gör tillsammans.. Jag vill oxå!! Men ja.. Gud sparar mig till någon speciell! Hah! Jo tjena!! Dom stackars idioterna som resonerar så borde tänka om. Min korta erfarenhet säger att världen vi lever i bara handlar om utséende och om vad andra tycker. Tjock, smal, snygg, ful, rolig, tör, ung, gammal, alla ska bry sig om något. Tänk om alla bara kunde sköta sitt och vara glad för att någon är lycklig! Det är ju ens egna beskymmer vem man bestämmer sig för att bli tillsammans med, lixom. Sen visst om denna person gör en olycklig, då kan folk bry sig! Men inte annars! Mår man bra tillsammans och är lycklig borde de vara nog. Jag personligen bryr mig inte alls vem andra är tillsammans med, för det är som sagt deras val, och dom ska få vara lyckliga ihop och inte behöva må dåligt över att nån retarded idiot ska lägga sig i och snacka skit eller så.
Och nu nog om det, jag har mer att dela med mig av ;)
 
Är som sagt ganska säker på att jag kommer in på Torsta i höst, och då hade jag tänkt bo där första året, men nu har jag börjat tänka om. Jag tror att jag hellre vill bo i lägenhet i östersund eller på frösön. Har även börjat fundera på att skaffa ny häst (OM jag hade pengar), och blir det så kommer jag förmodligen stalla in den på frösön, så då passar de bra att bo där oxå! Men isf måst jag hitta en billig lgh att bo i, och det lär inte vara lätt! :( Tråkigt dehär med pengar... Men drömma är ju gratis, och de lär ju inte vara helt omöjligt. :)
 
 
Nu ska jag fortsätta hosta och snora och nysa, så får ni ha de så bra så länge!
 
 
Gammal bild på finaste pärlan <3
 
 
 
Allmänt | |
Upp