Tisdag!

Hejhopp alla glada!
 
Blev lite dåligt uppdaterat igen, men har haft fullt upp! Väder har även varit toppen så jag å Julia passade på att bada med hästarna! Det är så JÄVLA kul!! Och strosjöns vanligtvis kalla vatten va förvånadsvärt varmt :) Härligt!! Kunde dock inte ta några bilder då jag inte har haft något fotograf, men kanske näst gång :) 
 
Just nu sitter jag och försöker fördriva tiden så jag får gå och lägga mig, för imorn kommer bli SKIIT KUL!! Jag och Julia ska nämligen in till stan och ha lite kvalitetstid. Jag ska bl.a köpa en bikini då jag växt ur dom jag haft, och dom är inte så snygga heller ;) Sen ska vi käka på subway (ääääälskar det stället!!!!!) och sen avslutningsvis kika på bio. Vi tänker se Johnny Depps nya, The lone ranger, den verkar asbra, och 2 johnny depp fan som vi är så måste vi ju sen den! :D Och sen på kvällen i väntan på bussen blir det milkshake på donken :) standard :) De kommer som sagt bli jätte kul! Ser verkligen fram emot morgondagen! :D Kan hända att jag köper hårfärg oxå, om jag får pengar över. Mitt hår behöver en färgning igen! 
 
Men nu börjar de bli lagligt att sova, så jag går nog å lägger mig nu. Skriver kanske mer imornkväll när jag kommer hem, kanske. Annars blir det på torsdag :) Ha de fint everybody!
 
 
 
Allmänt | |
Upp