Tralala

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om.. Är på bra humör idag iaf! Jag har nyss kollat på film, LOL fick det bli. Så nu sitter jag bara vid datan och lyssnar på musik och fördriver tiden.. :) Vet inte riktigt vad jag ska göra idag.. Vädret är surt som vanligt, så de känns som det är smartast att bara stanna inne. Borde kanske kolla igenom mina kläder, så jag vet vad jag behöver och vad jag ska ta med mig till Torsta. Ska ju som sagt in till stan på tisdag och köpa lite nytt. Ska även skriva en lista på vad jag behöver, annars köper jag bara det jag vill ha, hehe..
 
Det börjar iaf kännas att det är dags för skolan, även om jag verkligen skulle vilja vara ledig längre! Men de e bra ändå, få lite nytt att tänka på osv. :) Har även hittat en lägenhet inne i östersund som jag verkligen vill ha! Den ligger dock 2 km från centrum, men de gör inte så mkt. Den är nyrenoverad och så, verkligen fin. Men aah, tror inte pappa eller mamma är så sugen på den.. Dom är ju helt inställda på att jag ska bo på Torsta, men jag vill hellre bo i lägenhet. Valde bara att bo där för att det inte dök upp någon passande lägenhet.. Aja, kan ju alltid fråga päronen. :)
 
Nu ska jag nog dra ner till pappa och göra lite nytta, sista helgdagen på sommarlovet och så. Så vi hörs väl. :)
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp