Svartsjuka?

Jag tänkte egentligen inte använda min blogg till att beklaga mitt liv och skriva om mitt privatliv, men just nu måste jag bara skriva av mig lite.. 

När man ser killen man verkligen gillar med någon annan, då rinner verkligen allt av en. Man känner sig svartsjuk, ledsen och besviken. Framför allt så känner iaf jag mig värdelös, att jag inte dög. Dessutom så trodde jag att jag och han va något, jag vet inte vad, men iaf något som betydde för mig. Och även om han sagt att det inte är något mellan dom så kan jag ändå inte låta bli att bli ledsen.. Jag ska inte skriva om saker jag inte vet, men jag tror att dom 2 va med varandra hela förra helgen oxå, så även då va jag jätte ledsen. Sen när helgen va förbi så tänkte jag att yes, nu får jag "tillbaka" honom! men icke, jag ska tydligen vara ledsen ännu en helg. Kan även tillägga att vi aldrig spenderat en hel helg tillsammans, och vi har ändå träffats i snart 9 månader...
 
Då borde jag egentligen släppa taget om honom, och hitta någon bättre, men det vill jag inte. Och det är inte så lätt heller eftersom jag gillar honom. 
 
Det finns mycket mer att skriva om inom det här, men jag vill inte beklaga mig för mycket. Tycker personligen inte att det är kul att läsa om.. och om du det här handlar om läser detta så vet du hur jag känner. Mår rent av piss. 
 
 
Och nu till något annat, för att släppa det här. 
Det blev en sväng till ridhuset för mig och Challe förut idag. Tänkte hopptäna och känna på honom lite inför tävlingen, och han kändes verkligen fin! Satte bara upp en liten kombination bestående av ett räcke och en oxer. Började lite lågt som uppvärmning, höjde sen ganska snabbt då han blir så lång och hoppar dåligt över låga hinder. Rullade på över det några gånger. Höjde sedan upp til 90 så han fick känna på höjden då han är lite ringrostig i hoppningen, men det kändes verkligen bra! Tror tävligen kommer gå galant! :)
 
Men nu ska lilla jag sova, ska upp tidigt imorn! :)
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp