Städa, städa, städa...

Japp, så ser min dag ut... Blev nästan klar med en del av stallet igår, så de blir väl att städa resten idag. Jag fick något konstigt ryck igårkväll och va överpigg, så jag sorterade tvätten och började tvätta lite. Sen satte jag på en film och la mig i sängen, hann bara kolla typ 15 min innan jag somnade, hehe.. 
 
Vaknade jättetidigt imorse av nån anledning.. Men det kanske va lika bra eftersom hästarna ändå skulle ut. Nu har jag nyss kollat klart på filmen jag började med och käkat frukost. Sitter och fördriver tiden med att kolla på kläder och drömma om att jag är rik.. Känns som det är för tidigt för att börja städa..
 
Förövrigt så känns Challe jättefin, trots att han blev omskodd igår, han brukar bli väldigt öm i fötterna efteråt, men nu verkar han ha klarat sig. Idag blir det bara en tur i skogen på honom. Ska upp till ridhuset imorgon och finslipa det sista i hoppningen. :) Är fett taggad till tävlingen!! :D
 
Glömde nästan skriva att Julia kom hem igårkväll. Hon har varit på scoutläger i två veckor. Så nu har jag äntligen fått tillbaka min bästis! Yey! Saknat henne i massor. <3
 
Aja, lär väl ska hitta på något annat nu, skriver kanske senare :) 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp