One tree hill

Jag har spenderat mer än 56 timmar framför datorn, mer än 56 timmar av mitt sommarlov, på att nörda mig igenom alla avsnitt och alla säsonger av One Tree Hill, och nu är det slut. Vad ska jag göra med mitt liv nu?
 
Alltså, ni som inte har sett one tree hill, gör det inte heller om ni inte är beredd på att spendera för många timmar på det, för jävlar va fäst man blir! Hela serien är så smart gjord, den avspeglar verkligen verkligheten. Och jag ljuger inte när jag säger att jag har fan blivit en smartare person av att se den. Jag har gråtit, skrattat, varit rädd, orolig och helt fäst. Så jävla bra! 9 säsonger, önskar det fanns fler! Jag vill bara fortsätta kolla. Så nu vet jag inte vad jag ska ta mig till, jag vill inte direkt börja på någon ny serie. Jag har fan kollat så mycket att jag börjar tänka på engelska, nörd eller vadå? Men aah, skrev förut att min sommar har sugit, så de va inte så bortkastat! Kan hända att jag varit väldigt osocial, man vafan, skitsamma. 
 
 
Är bara tvungen att lägga upp bilden. Dör lite för hur jävla snygg han är!! Give me,,
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Wilma Kullström:

Åååhh one tree hill <333
Bästa bästa serien, vet inte hur många gånger jag kollat om på den snart haha :D

Svar: Ja, den äger verkligen!! :D
Lina Olofsson

Upp