Lördag...

Vaknade på jättedåligt humör imorse, och det lär antagligen inte bli bättre.. Har inte ätit någon frukost heller, har ingen lust för nånting.. Är bara sur på allt och alla. Jobbigt.. :( Har kännt såhär i flera veckor nu, fast inte lika mycket.. Just nu vill jag bara få börja gymnasiet och skita i allt dehär som pågår här hemma. 
 
På tisdag drar jag och pappa in till stan, har lyckats få han att gå med på att betala för lite nya kläder inför skolstarten, hehe.. Ska även hämta ut min älskade telefon från lagning! Finally! :D Sen är det bara onsdag och sen börjar skolan.. känns lite konstigt att inte gå i svensta faktiskt! Gymnasiet har alltid kännts så långt bort, men nu är det bara 5 dagar kvar tills dess. Lite läskigt med allt nytt, ny klass, nya korridorer, nya klassrum osv. Kommer förmodligen gå vilse! Typiskt mig de.. :P Men aah, trots allt så blir det nog kul!
 
Nu ska jag nog käka lite och sen dra ner till pappa. 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp