I'll keep on fighting

I bilen på väg till Sundsvall igår funderade jag väldigt mycket på hur jag vill att mitt liv ska se ut, och jag kom fram till att jag inte kommer komma någonstan med mitt liv om jag stannar i Jämtland. Därför ska jag gå ut gymnasiet, flytta till Skåne och utbilda mig till hippolog. Sen lär jag stanna där, för där finns möjligeheterna för mig. Det är i söder som dom stora hästmänniskorna finns, och därför ska jag dit. Jag SKA ta mig till toppen, och tar jag mig inte hela vägen så kan jag iallafall vara stolt över att jag gjort allt jag kunde. Jag har världens möjligheter, bara de att jag inte låter mig själv se dom. Jag kan alltid göra det enkelt för mig och gå ut gymnasiet och sen börja jobba med något helt annat, men då kommer jag inte kunna se tillbaka på mitt liv och vara stolt. Jag VILL arbeta med hästar, det är min dröm och därför ska jag sträva efter den. Det kommer inte bli enklet, men vafan, jag är ju trots allt från Jämtland! ;D
 
För övrigt så lär det inte hända så mycket idag. Ska rida min pärla till häst, kanske städa lite i stallet. Får se hur det blir. Sitter just nu och lyssnar på musik, Kid Cudi är vad som gäller just nu! Dom är så sjukt bra! Ska väl ta och äta något snart :) Så ma höres! :)
 
 
 
Allmänt | |
Upp