Ikea och Hööks :)

Japp. Nu är jag hemma igen, några grejer rikare och några tusen kr fattigare.. 
 
Jag och mamma va först in på Ikea och käkade, sen gick vi runt och kollade lite. Mamma köpte ett nytt täcke och en kudde åt mig, sen köpte hon lite åt sig själv oxå. Såg även en jätte smart möblering för en etta som både jag och mamma tyckte om. För om jag skaffar lägenhet lär det bli en etta, och då vill man ju att möblerna ska ta så lite plats som möjligt. 
Efter det bar det av till Hööks! Hehe.. Gick direkt till ridstövlarna och började prova dom som jag hade spanat in mig på, men det visade sig att dom inte alls va något att ha.. Valde sen ett par helt vanliga klassiska, dom satt verkligen jättebra och va väldigt bekväma, sparade dessutom några hundra på att ta dom istället. Under tiden som jag funderade provade jag några ridbyxor och lite jackor. Bestämde mig för att ta dom billigare stövlarna ist, för då hade jag råd med ett par ridbyxor oxå. Blev ett par röda byxor,bara för att det är så snyggt! Köpte även en väst.
 
På hemvägen kom vi upp i en bilolycka. Det va redan några som stannat där, plus att räddningstjänsten redan kommit, så vi fortsatte. Dom hade kört av vägen och på något sett hamnat uppochner.. såg ganska läskigt ut.. 
 
Nu ska jag iaf äta, och min dator är för seg för att ladda upp bilder, så jag skippar det.. Hörs! :)
 
 
 
Allmänt | |
Upp