Bloggsugen!

Hejsan!

Har fått tillbaka viljan att blogga nu, så jag ska försöka uppdatera lite igen. Just nu sitter jag och bläddrar i nya Hööks-katalogen. Verkligen jättemycket nytt snyggt. Om det inte blir något hinder så ska jag och mamma förmodligen ner till Sundsvall imorgon. Jag ska köpa nya ridstövlar hade jag tänkt. Ingen aning vilka än, men har sparat ihop pengar till dom dyraste, så det är bara att välja och vraka där :) Får jag pengar över blir det förmodligen ett till par ridbyxor oxå. Sen efter hööks ska jag försöka tvinga med mamma på Birsta! Behöver uppdatera mitt jeansförråd då jag klippt de flesta till shorst.. hehe.. Men det blir nog bra iaf! Har tänk köpa ridstövlar jättelänge då mina nuvarande är jätte fula och slitna.. Lägger väl kanske upp några bilder på vad jag köpt oxå. 
 
För övrigt så har sommarlovet rullat på.. har förmodligen varit min tråkigaste sommar ever!! Har mest bara varit sur känns det som.. Höjdpunkten va nog Storsjöyran och Alice Cooper! Den mannen alltså..! Annars har jag mest bara suttit hemma och haft tråkigt.. Jag har inte ens varit ut på någon tävling med Challe! Hade ju planerat att dehär skulle bli våran bästa och sista sommar, men så blev det inte.. En tävling i juni och en tävling nu den 16 augusti. Får hoppas på att den går bra iaf! Sen blir den kanske en dressyrtävling den 24 augusti bara för att jag måste tävla en dressyr. Tråkigt som sagt.. Challe har även haft sin finaste sommar någonsin, men aah.. Synd.. 
 
Om lite mindre än en 2 veckor börjar gymnasiet oxå! Spännande! Blir att jag bor på elevhemmet på Torsta iaf, det känns ganska bra faktiskt. :) Kommer bli skönt att få börja något nytt och komma ifrån Svenstavik! Hoppas det blir lika bra som det känns. :)
 
Nu har jag nog inget mer vettigt att skriva om. Försöker igen imorgon. :)
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp